Flyttedag d. 31/1

Vi har solgt huset her på Råvænget og en drøm er bristet. Drømmen om at bygge et hjem hvor både hunde, fælles barn og mine døtre kunne udfolde sig i et parcelhusmiljø, hvor vi kunne bygge, renovere og hygge os med familien i haven kunne ikke bære.

Det er naturligvis et af de helt store følelsesmæssige nedture og rejsen sammen varede kun kort tid. Vi har nu begge et sted og bo og Zandra rykker til Sorø og jeg rykker selv til Søborg i en lejlighed.

D. 31.1 flytter vi og er allerede godt igang med at få pakket ned og sorteret ud. Det er en stor omgang og det betyder også at vi vil have mange ting, som ikke skal med videre.

Der vil i de kommende uger derfor blive lagt ting og sager op her og på DBA.

Leave a Reply